Aanpak

PIP Advice werkt bij het uitvoeren van opdrachten volgens een vaste methode die in de loop der jaren is ontwikkeld. De opdrachten worden altijd uitgevoerd door twee of drie vennoten waarbij minstens één van de vennoten al meerdere jaren bij PIP Advice werkzaam is. De uitvoerende vennoten werken nauw samen met de andere vennoten. Zij worden dan ook regelmatig geraadpleegd bij het opstellen van een offerte of gedurende het uitvoeren van een opdracht. Op deze manier garanderen we als PIP Advice kwaliteit voor al onze klanten. Onze zes specialismen staan hiernaast weergegeven.

Methode

In vijf stappen wordt het eindrapport opgeleverd. PIP Advice werkt aan de hand van een slide deck. Hierdoor wordt een duidelijk overzicht van alle uitkomsten gegenereerd en kost het minder tijd om de resultaten tot u te nemen.

  • Verkennend gesprek
    Tijdens het verkennend gesprek wordt duidelijk wat de wensen van de klant zijn en wat PIP Advice kan bijdragen.
  • Plan van aanpak
    Wanneer er interesse is in een samenwerking met PIP Advice, zal er een Plan van aanpak opgesteld worden. Hierin staat de aanleiding, het doel, in welke verschillende fases de opdracht uitgevoerd zal worden en de bijhorende tijd- en kostenplanning.
  • Uitvoeren opdracht
    Indien het plan van aanpak goedgekeurd wordt, gaat PIP Advice aan de slag. In het plan van aanpak zijn verschillende fases opgesteld. Na elke fase wordt er een contact moment met de opdrachtgever gepland.
  • Tussentijds rapport
    Tijdens de contactmomenten levert PIP Advice ook een tussentijds rapport. Hierin wordt duidelijk wat de uitkomsten zijn van betreffende fases.
  • Eindrapport
    Na het afronden van alle fases wordt er een eindrapport opgesteld. Uiteraard in de vorm van een slide deck. In een eindgesprek met de opdrachtgever wordt dit rapport toegelicht. Eventueel kan er nog een factsheet bijgeleverd worden.