Enquêteren
Inzichten vergaren met effectieve enquêtes
Bij PIP Advice helpen we organisaties om waardevolle inzichten te verkrijgen via doordachte enquêtes. Met onze expertise in het ontwerpen, uitvoeren en analyseren van enquêtes, stellen we u in staat om uw doelgroep beter te begrijpen en gefundeerde beslissingen te nemen.
- Wilt u de mening van uw klanten beter begrijpen?
- Heeft u behoefte aan data-gedreven inzichten voor uw strategie?
- Wilt u de effectiviteit van uw producten of diensten meten?
Wat wij doen
- Enquêteontwerp en -ontwikkeling – Opstellen van effectieve en relevante enquêtevragen die aansluiten bij uw onderzoeksdoelstellingen.
- Dataverzameling en -analyse – Uitvoeren van enquêtes via diverse kanalen (online, telefonisch, face-to-face) en analyseren van de verzamelde gegevens om waardevolle inzichten te verkrijgen.
- Rapportage en presentatie – Vertalen van de onderzoeksresultaten naar heldere rapportages en presentaties, zodat u concrete acties kunt ondernemen.
- Doelgroepanalyse – Identificeren van uw doelgroep en bepalen van de meest effectieve manier om hen te bereiken met enquêtes.
- Klanttevredenheidsonderzoek – Meten en verbeteren van de klanttevredenheid door middel van gerichte enquêtes en feedbackanalyse.
- Procesoptimalisatie op basis van enquête uitkomsten – Het analyseren van feedback om interne processen te verbeteren en te stroomlijnen.
- Actiegerichte aanbevelingen – Het aanreiken van concrete aanbevelingen en adviezen op basis van de enquête resultaten.
Onze werkwijze
- Tijdens het verkennend gesprek wordt duidelijk wat de wensen van de klant zijn en wat PIP Advice kan bijdragen.
- Een plan van aanpak zal worden opgesteld zodra er interesse is in een samenwerking, hierin staan de aanleiding, het doel, de verschillende fases en tot slot de bijbehorende tijd- en kostenplanning.
-
Indien het plan van aanpak goedgekeurd wordt gaat PIP Advice aan de slag met het uitvoeren van de opdracht volgens de vastgestelde fases, na elke fase wordt een contactmoment met de opdrachtgever gepland.
- Tijdens de contactmomenten levert PIP Advice een tussentijds rapport, hierin wordt duidelijk wat de uitkomsten zijn van de betreffende fases.
- Nadat alle fases zijn afgerond wordt er een eindrapport opgesteld in de vorm van een slide deck. In een eindgesprek met de opdrachtgever wordt dit rapport toegelicht.

Wat wij hebben gedaan
Door de jaren heen heeft PIP Advice door middel van het voltooien van vele opdrachten veel ervaring opgedaan in verscheidene vakgebieden.
PIP Advice heeft een uitgebreid tevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder medewerkers en cliënten van Stakka-Zorg, een organisatie die zich richt op begeleiding en ondersteuning van jongeren en jongvolwassenen. Stakka-Zorg is een tevreden terugkerende klant bij PIP Advice.
Al meer dan 150 geslaagde projecten!
Benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen? Laten we een keer om tafel gaan!

PIP Advice VOF
Hengelosestraat 583,
7521AG Enschede